Най-често срещани въпроси и отговори
ВЪПРОС |
ОТГОВОР |
I. Какво е необходимо за заявяване на услуга по електронен път? |
|
II. Как мога да заявя електронна административна услуга |
Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите, като прикачен файл чрез Система за сигурно електронно връчване към Общинска администрация или натиснете бутона Заяви услугата за връзка към системата за електронни форми и следвайте инструкциите от там. |
III. Как мога да проверя колко данъци дължа?
|
Може да проверите задълженията си, използвайки ПРОВЕРКА И ПЛАЩАНЕ НА ДАНЪЦИ към Дирекция „Местни данъци и такси“ на страницата на Община Плевен. За целта е необходимо да притежавате едно от следните средства за идентификация: - ПИК на НАП; - Цифров сертификат (електронен подпис); - ЕГН, Входящ документ № и Дата на документ, депозиран в Дирекция "Приходи от местни данъци и такси". |
IV. Как мога да си платя данъците към Община Плевен?
|
- Чрез банков превод по БАНКОВАТА СМЕТКА НА ОБЩИНА ПЛЕВЕН; - По електронен път с банкова карта чрез виртуален ПОС терминал; - На касите в Дирекция „Приходи от местни данъци и такси“ на адрес: гр. Плевен, ул. „П.Р. Славейков“ №21 в брой и с банкова карта (ПОС терминал); - На касите на EasyPay в страната; - Чрез пощенски запис в ТП „Български пощи” ЕАД. |
V. Къде са публикувани банковите сметки на община Плевен? |
Информацията е достъпна на следния линк: БАНКОВИ СМЕТКИ НА ОБЩИНА ПЛЕВЕН |