КОНКУPС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „ВОЕННО-ИСТОРИЧЕСКИ МУЗЕИ” - ПЛЕВЕН
2366
ОБЩИНА ПЛЕВЕН
ОБЯВА
Община Плевен, Област Плевен, пл. “Възраждане” №2
На основание чл.91, ал.1 от Кодекса на труда и във връзка с чл.9 ал.5 от Закона за закрила и развитие на културата, чл.28, ал.6 от Закона за културното наследство и Заповед № РД–10-1115/01.08.2014 г. на Кмета на Община Плевен за обявяване на конкурс за заемане на 1 вакантна щатна бройка за длъжността Директор на Дирекция „Военно - исторически музеи”
ОБЯВЯВА КОНКУPС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА: ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ
„ВОЕННО-ИСТОРИЧЕСКИ МУЗЕИ” - ПЛЕВЕН
І. ОСНОВНИ ФУНКЦИИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ
Организира и ръководи цялостната дейност на дирекцията в рамките на определените му пълномощия и го представлява.
ІІ. ОСНОВНИ НОРМАТИВНИ ДОКУМЕНТИ
Всички закони и подзаконови нормативни актове, отнасящи се до опазване и представяне на музейните ценности, организацията и управлението на музейното дело.
Конвенции и други международни документи по опазване на културното наследство.
Основни нормативни и административни актове за функциите и работата на Министерство на културата.
Да познава действащите нормативни документи в областта на държавната и общинска собственост, на трудовото законодателство, включително заплащане на труда и финансовата дисциплина.
ІІІ. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Образование – висше
Образователно - квалификационна степен – магистър
Професионално направление – история и археология
Трудов стаж – 3 години по специалността
Други умения и компетенции:
- организационни умения
- комуникативност
- способност за работа в екип
- адаптивност
Като предимство се счита:
- присъдени научни степени и звания
- опит в областта на музейното дело и опазване на културното наследство
- участие в разработването и реализирането на програми и проекти
- чуждоезикова подготовка
- компютърна грамотност
ІV. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА
Защита на концепция за дейността и развитието на Дирекция „Военно – исторически музеи” - Плевен за период от пет години, подробно разработена за първата от тях
Събеседване
V. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРСА
Заявление за участие
Документ за самоличност (копие)
Документ за трудов стаж (копие)
Професионална автобиография
Документ за завършено образование (копие)
Свидетелство за съдимост
Концепция за дейността и развитието на Дирекция „Военно - исторически музеи - Плевен – се подготвя за 5 годишен период, като подробно е разработена първата в 5 екземпляра, в запечатани и ненадписани пликове.
Концепцията съдържа:
- анализ и оценка на състоянието на музея; основни проблеми на функционирането му;
- тенденции и възможности за развитието на музея, като културен и научен институт и мястото му в музейната мрежа;
- определяне на целите, приоритетните области, очакваните резултати в управлението, финансирането, структурата и организацията на дейността на музея, пътищата за постигането им;
- мерки за реализиране на конкретни проекти по комплектуването, опазването и представянето на музейните фондове, научно-изследователската, образователната и популяризаторската дейност на музея;
- етапи за реализация на концепцията;
Концепциите се отварят пред кандидатите в деня на провеждането на самия конкурс
VІ. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ И РАЗРАБОТЕНАТА КОНЦЕПЦИЯ
Документите се подават лично или чрез пълномощник в Центъра за административно обслужване на граждани при Община Плевен, пл. “Възраждане” №4 в едномесечен срок от датата на публикуване на обявата.
За справка тел. 064/881-227 – отдел „Човешки ресурси”
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се поставят на таблото за обяви и съобщения, на ет. 1, в сградата на Община Плевен, пл. “Възраждане” № 2.