За длъжността Старши експерт в отдел „Административно обслужване”, дирекция „Административно обслужване и международно сътрудничество” при Община Плевен
2342
О Б Я В А
ОБЩИНА ПЛЕВЕН, ОБЛАСТ ПЛЕВЕН, ПЛ. ВЪЗРАЖДАНЕ № 2
На основание чл. 10 а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител.
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
За длъжността Старши експерт в отдел „Административно обслужване”, дирекция „Административно обслужване и международно сътрудничество” при Община Плевен;
І. Конкурсът се обявява за заемане на ТРИ ЩАТНИ БРОЙКИ;
ІІ. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
1. Да са български граждани , граждани на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Щвейцария ;
2. Да са със завършено висше образование (хуманитарно или икономическо или техническо); образователно- квалификационна степен “ бакалавър”;
3. Да нямат налагано дисциплинарно наказание – “Уволнение”, освен ако е заличено.
4. Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, освен ако са реабилитирани.
5. Да не са лишавани по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност.
6. Допълнителни изисквания:
- Компетентност, свързана с познаване на нормативни актове;
- Организационна компетентност;
- Комуникационна компетентност;
- Компетентност за работа с потребители;
- Компютърна компетентност;
ІІІ. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА.
Конкурсът ще се проведе по реда на Раздел ІІ от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители, чл. 24, т. 1 – решаване на тест и провеждане на интервю с постигналите на теста минимален изискуем резултат.
ІV. Кандидатите подават писмено заявление за участие в конкурса (Приложение 2 към чл. 17, ал. 1 от НПКДС). Към заявлението се прилагат следните документи:
1. Декларация от лицето ,че е:
- пълнолетен български гражданин , гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Щвейцария ;
- не е поставен под запрещение;
- не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода;
- не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността, за която кандидатства.
2. Документ за завършено висше образование (образователно- квалификационна степен – “бакалавър” или приравнена към нея);
3. Автобиография;
4. Копие от документ за самоличност;
5. Копие от трудова/служебна книжка;
6. Медицинско свидетелство;
7. Свидетелство за съдимост.
КРАТКО ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
Длъжността Старши експерт в отдел „Административно обслужване” при дирекция „Административно обслужване и международно сътрудничество”, съгласно утвърдена длъжностна характеристика, е под прякото ръководство на началника на отдела. Основна цел – подпомагане дейността на прекия ръководител в осъществяването на неговите функции. Области на дейност – административно обслужване на потребители на административни услуги. Преки задължения – обезпечава документооборота и деловодната дейност на общинска администрация Плевен, обработва и съхранява общинския архив, изготвя документи в изпълнение на вменените му задължения. Минималното основното месечно възнаграждение за длъжността, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, ниво ЕН6, степен 10 е 500.00 лв.
Документите по т. V се подават лично или чрез пълномощник в Център за административно обслужване на граждани при Община Плевен в срок от 10 (десет) работни дни от датата на публикуване на обявата.
Списъците и други съобщения, във връзка с конкурса, ще се поставят на таблото за обяви и съобщения, находящо се на етаж 1-ви, в сградата на Община Плевен, пл. Възраждане № 2.