ОБЯВЯВА КОНКУPС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР” НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „ОБЩИНСКИ МЕДИЕН ЦЕНТЪР”
2587
ОБЩИНА ПЛЕВЕН
О Б Я В А
Община Плевен, Област Плевен, пл. “Възраждане” №2
на основание чл. 44, ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация във връзка с чл. 91, ал. 1 от Кодекса на труда и чл. 8, ал. 5 от Закона за закрила и развитие на културата и Заповед № РД – 10-11/07.01.2015 г. на Кмета на Община Плевен
ОБЯВЯВА КОНКУPС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДИРЕКТОР” НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „ОБЩИНСКИ МЕДИЕН ЦЕНТЪР”
Място на работа – гр. Плевен, ул. “Васил Левски” № 144.
Конкурсът се провежда при следните условия:
І. Кратко описание на длъжността:
1. Основни функции и задължения:
Директорът ръководи и представлява общинското предприятие;
Назначава, преназначава и уволнява работниците и служителите на общинското предприятие и урежда трудовите правоотношения с тях съгласно Кодекса на труда;
Разработва и дава предложения за подходяща административноуправленска структура и разписание на длъжностите;
Организира и контролира ежегодното разходване на средствата в рамките на утвърдените бюджетни кредити съгласно бюджета на Община Плевен;
Контролира и носи отговорност за спазване на финансово-счетоводната дисциплина и използването на материалите и парични активи;
Разработва програма за дейността на общинското предприятие, която представя на Кмета на Общината за одобрение;
Следи за спазване законосъобразността при прилагане на нормативната уредба в работата на общинското предприятие.
2. Основни нормативни документи:
- Закона за радиото и телевизията;
- Закона за авторското право и сродните му права;
- Закона за електронните съобщения;
- Закона за ограничаване на административното регулиране и административния контрол върху стопанската дейност;
- Закона за защита на личните данни;
- Търговския закон;
- Закона за задълженията и договорите;
- Кодекса на труда;
- Наредби, правилници и др. нормативни актове и решенията на Общинския съвет - Плевен.
ІІ. Изисквания за длъжността:
1.Образование – висше хуманитарно, юридическо или икономическо с образователно-квалификационна степен „магистър”;
2.Професионален опит - минимум 5 години опит в електронна или печатна медия;
3.Управленски опит - минимум 3 години;
4.Отлично писмено и говоримо владеене на български език;
5.Умения за работа в екип;
6.Комуникативни и организационни умения;
7.Инициативност, способност за приоритизиране на задачите, за поемане на отговорност и за вземане на гъвкави и самостоятелни решения;
8.Познаване на държавното и законово устройство на Република България, основните принципи на Конституцията, политическата, социалната и икономическата система на държавата;
9.Познаване на основните международни политически и социални проблеми, основните световни организации, както и организациите, в които членува Република България;
10.Познаване на ролята и функциите на обществените медии и на националните и европейски норми, свързани с регулацията, финансирането и функционирането им;
11.Познаване на етичните норми в журналистиката, свързани с обективността, плуралистичния подход и редакционната независимост;
12.Добра компютърна грамотност и умения за ползване на новите информационни технологии;
13.Ползване на чужд език - предимство.
ІІІ. Необходими документи за участие в конкурса:
Заявление за участие в конкурса и данни за обратна връзка;
Автобиография /при наличие на реализирани медийни проекти следва да бъдат упоменати/;
Копие на документ за придобито висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър”;
Свидетелство за съдимост, валидно към датата на подаване на документите;
Копие на документи, удостоверяващи минимум 5 години професионален опит и 3 години управленски опит;
Копие на документи, удостоверяващи езиково ниво;
Концепция на тема: „Развитие на ОП “Общински медиен център“ за период от 3 години в обем до 7 страници, шрифт Times New Roman, размер 12, подписана от кандидата. Представя се в 5 екземпляра, запечатани, ненадписани и подписани от кандидата, в затворен непрозрачен плик, която трябва да съдържа:
- Подробен план за развитие за първата година;
- Съответствие на концепцията с конкретната среда, в която работи Медийният център – демографски и културни особености. Политика на оптимална заетост на творческите кадри и наличен потенциал;
- Финансово управление на медийния център и възможност за набиране на допълнителни средства;
- Възможности за увеличаване на аудиторията;
- Поддръжка и подбор на материалната база.
Представяне на допълнителни документи, при наличие на такива, а именно: документи, удостоверяващи квалификация, правоспособност, научно звание или научна степен.
ІV. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът се провежда в два етапа:
Първи етап - Проверка на представените документи.
Втори етап - Защита на концепция за дейността и развитието на Общинско предприятие “Общински медиен център” – Плевен.
V. Място и срок за подаване на документите и разработената концепция:
Документи за участие в конкурса се подават лично или чрез пълномощник всеки работен ден от9.00 до 17.00 часав Центъра за административно обслужване на граждани при Община Плевен, находящ се на пл. „Възраждане“ № 4 в едномесечен срок от датата на публикуване на обявата.
При подаването на документите на кандидатите да се предоставя копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
За справка: тел. 064/881-356, 064/881-227
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса ще се поставят на таблото за обяви и съобщения, находящо се на ет. 1, в сградата на Община Плевен, пл. “Възраждане” № 2 и на Интернет страницата на Община Плевен.