Гражданите и бизнесът могат да ползват дистанционно заявяване и получаване на административни услуги от Община Плевен

3190

Гражданите и бизнесът могат да ползват дистанционно заявяване и получаване на административни услуги от Община Плевен

       Във връзка с усложнената епидемиологична обстановка и разпространението на COVID-19 ръководството на Община Плевен призовава гражданите да се възползват от предоставените възможности за неприсъствено заявяване и получаване на административни услуги.

       Чрез Системата за сигурно електронно връчване /ССЕВ/ може да подадете по електронен път - в профила на Общинска администрация или на електронна поща, електронно подписано с Класифициран електронен подпис /КЕП/ Заявление за предоставяне на административна услуга. Осигурена е възможност и да получите електронно подписан документ на посочена от Вас електронна поща или Ваш профил в Системата за сигурно електронно връчване.

       Друг вариант е да ползвате куриерските услуги на лицензиран пощенски оператор за изпращане на хартиен носител попълнено и подписано Заявление, както и да получите хартиен документ, издаден от Община Плевен в отговор на заявена от Вас услуга.

       Пълна информация за предоставяните от администрацията услуги може да получите на официалната интернет страница в раздел „Административно обслужване”: https://www.pleven.bg/bg/administrativni-uslugi

 

       Опазването на Вашето здраве е важно за нас, пазете се и Вие! 

Свалете в PDF

Още новини Всички новини

Изложба живопис подреди в Плевен Димитър Чолаков

Изложба живопис подреди в Плевен…

четвъртък, 06 ноември 2025
84

Започнаха срещите по волейбол от общинския етап на Ученическите игри

Започнаха срещите по волейбол от…

четвъртък, 06 ноември 2025
103

Тази седмица: Тротоари и участъци от общинската пътна мрежа ремонтира „Инжстрой“

Тази седмица: Тротоари и участъци…

четвъртък, 06 ноември 2025
129

С над 85 % е изпълнен годишният план за основните данъци и такса битови отпадъци в община Плевен

С над 85 % е…

сряда, 05 ноември 2025
151