ЧЕЗ ВЪЗСТАНОВЯВА ОБИЧАЙНОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА ЦЕНТРОВЕТЕ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

4448

ЧЕЗ ВЪЗСТАНОВЯВА ОБИЧАЙНОТО РАБОТНО ВРЕМЕ НА ЦЕНТРОВЕТЕ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ

     От днес – 26 май, центровете за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България ще осъществяват своята дейност с потребители в обичайното си работно време. От 16 март до момента, работното време на клиентските центрове бе временно променено поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на извънредното положение.

 Във всички центрове за клиенти ще продължат да се спазват противоепидемичните мерки. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване на потребители, включително използване на лични предпазни средства от служители и клиенти. Обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на ЧЕЗ. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. Компанията призовава гражданите да бъдат търпеливи, ако се налага изчакване извън сградите.

     Информация за адресите и работното време на центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да се получи на информационна линия 0 700 10 010, както и на сайтовете cez.bg и cez-rp.bg.  

      В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт – информационна линия 0700 10 010, имейли info@cezelectro.bg и klienti@cez-rp.bg, корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg  и @www.cez.bg.

       Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция „Е-услуги“. В „Е-услуги“ клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и др.

Свалете в PDF

Още новини Всички новини

За седмица: Общински инспектори премахнаха 10 излезли от употреба автомобили от улиците на Плевен

За седмица: Общински инспектори премахнаха…

понеделник, 13 октомври 2025
163

Над 350 каратеки от шест страни мериха сили в международния турнир по карате за купа „Плевен“

Над 350 каратеки от шест…

понеделник, 13 октомври 2025
124

Започва подаването на заявления за извършване на таксиметров превоз в община Плевен

Започва подаването на заявления за…

понеделник, 13 октомври 2025
143

КУЛТУРНИ ПРОЯВИ В ПЛЕВЕН 13 - 19 ОКТОМВРИ

КУЛТУРНИ ПРОЯВИ В ПЛЕВЕН 13…

понеделник, 13 октомври 2025
159