ОБЩИНА ПЛЕВЕН ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ За Регионален център за ранна интервенция на уврежданията – Плевен

2144

О Б Я В А

ОБЩИНА ПЛЕВЕН

ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

За Регионален център за ранна интервенция на уврежданията – Плевен

 

Във връзка с изпълнението на проект „Продължаване дейността на Регионален център за ранна интервенция на уврежданията – Плевен“, по Договор № BG05M9OP001-2.004-0019-C01, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие“ на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Община Плевен обявява подбор на персонал в услугата „Ранна интервенция на уврежданията“ за следните длъжности:

 

  1. Логопед  – 1 /една/ позиция – пълно работно време

 

  1. ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

 

  • Добри комуникативни умения, мотивация за работа в екип;
  • Готовност за работа с деца с увреждания и техните семейства;
  • Кандидатите да не са поставени под запрещение, да не са осъждани, да не са лишени по съответен ред от правото да заемат длъжността, за която кандидатстват;

 

  1. СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

 

  1. Логопед
  • Образование – завършена образователна степен бакалавър/магистър с професионално направление специална педагогика или други приравнени специалности и квалификации;
  • Професионален  опит не по-малък от 2 години в областта на образователните или социалните  дейности
  • Да познават нормативната уредба в областта на предучилищната подготовка, закрилата на детето, социалните услуги за деца и семейства и здравната грижа за деца;
  • Компютърна  грамотност – Microsoft Office; Internet

 

Забележка: За документ, удостоверяващ компютърна грамотност ще се считат и часовете по информационни технологии/информатика от дипломата за завършено образование.

 

Ще се счита за предимство:

  • Практически опит в работа с деца с увреждания и техните семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
  • Да познават спецификата на социалната работа с деца с увреждания и техните родители и др.
  • Да познават Методическото ръководство за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията”

 

  1. ДОКУМЕНТИ ЗА УЧАСТИЕ В ПОДБОРА НА ПЕРСОНАЛ:

 

  1. Заявление за кандидатстване за работа – по образец – Приложение 1;
  2. Професионална автобиография (CV) – по образец – Приложение 2;
  3. Декларация за обработка на личните данни на кандидата – по образец – Приложение 3;
  4. Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността за която кандидатства – по образец – Приложение 4;
  5. Копия на документи, удостоверяващи трудов стаж и/или опит в съответната сфера;
  6. Копие от диплома за завършено образование;
  7. Копие на документ за самоличност;
  8. Други приложими документи /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./;

 

  1. ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ. СРОК И МЯСТО НА ПОДАВАНЕ

 

Документи се подават в 30 дневен срок, от датата на публикуване на обявата (10.01.2017 г.), в Център за административно обслужване на граждани на Община Плевен /адрес: гр. Плевен, пл. Възраждане № 4/.

 

ВАЖНО! Документите се поставят в запечатан плик, на който трябва да бъде изписано име, адрес и телефон за връзка на кандидата, посочва се името на проекта, услугата и длъжността за която кандидатства. /напр. проект „Продължаване дейността на РЦРИУ – Плевен“, кандидат за длъжност …………….. в услугата „Управление и функциониране на РЦРИУ“/

 

Всички документи, които трябва да бъдат подадени,  могат да бъдат изтеглени  от електронната страница на Община Плевен – www.pleven.bg.

 

  1. НАЧИН НА ИЗВЪРШВАНЕ НА ПОДБОРА

 

  • Със Заповед на Кмета на Община Плевен се сформира комисия, която да разгледа и оцени всички постъпили документи
  • До събеседване няма да се допускат кандидати, които не се представили всички изискуеми документи в срок, или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията
  • Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъдат обявени на електронната страница на Община Плевен
  • Комисията, назначена от Кмета на Община Плевен провежда събеседване с допуснатите кандидати с цел да се установят професионалните и личностни им качества.
  • Протоколът с резултатите от събеседването се обявява на електронната страница на Община Плевен 
  • С класираните на първо място кандидати се сключва срочен трудов договор

 

              Основно месечно възнаграждение за длъжността – 840 лв.

 

За допълнителна информация:

Тодор Еленков – Ръководител на проекта

Телефон за връзка:  064/881-314

 

Документи за кандидатстване - Логопед/01.2017