ОБЩИНА ПЛЕВЕН ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ За Регионален център за ранна интервенция на уврежданията – Плевен

2186

ОБЩИНА ПЛЕВЕН

ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

За Регионален център за ранна интервенция на уврежданията – Плевен

 

Във връзка с изпълнението на проект „Продължаване дейността на Регионален център за ранна интервенция на уврежданията – Плевен“, по Договор № BG05M9OP001-2.004-0019-C01, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие“ на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Община Плевен обявява подбор на персонал за следните длъжности:

 

  1. Психолог  – 1 /една/ позиция – непълно работно време (4 часа дневна заетост) в услугата „Ранна интервенция на уврежданията“
  2. Рехабилитатор/ кинезитерапевт - пълно работно време в услугата „Ранна интервенция на уврежданията“
  3. Медиатор – 1/една/ позиция – пълно работно време в услугата „Ранна интервенция на уврежданията“
  4. Медицинска сестра – 1 /една/ позиция – непълно работно време (4 часа дневна заетост) в услугата „Здравна детска консултация“

 

  1. ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:

 

  • Добри комуникативни умения, мотивация за работа в екип;
  • Готовност за работа с деца с увреждания и техните семейства;
  • Кандидатите да не са поставени под запрещение, да не са осъждани, да не са лишени по съответен ред от правото да заемат длъжността, за която кандидатстват;

 

  1. СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:

 

  1. Психолог 
  • Образование – завършена образователна степен бакалавър/ магистър с професионално направление „Психология”;
  • Професионален опит не по-малък от 2 години в областта на здравните, образователните или социалните  дейности;
  • Да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца, закрилата на детето, социалните услуги и предучилищната подготовка;
  • Компютърна грамотност – Microsoft Office; Internet;

 

  1. Рехабилитатор / кинезитерапевт
  • Образование – завършена образователна степен професионален бакалавър, бакалавър, магистър,  медицинско образование с професионална квалификация „Рехабилитатор/кинезитерапевт”/ „Медицинска рехабилитация и ерготерапия“;
  • Професионален опит – не се изисква;
  • Познаване на нормативната уредба в областта на закрилата на детето и социалните услуги;
  • Компютърна грамотност – Microsoft Office; Internet;

 

  1. Медиатор
  • Завършено  средно образование;
  • Да са родители на деца с увреждане - „експерти от опит”*, или да имат медицинска квалификация, или да отглеждат дете с увреждане;
  • Компютърна грамотност – Microsoft Office; Internet;

 

* Родителите – експерти от опит са родители на деца с увреждане, чувствителни и съпричастни към проблемите на деца с проблеми в развитието и техните близки.

 

  1. Медицинска сестра в услугата „Здравна детска консултация“
  • Образование – образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – „медицинска сестра“;                    
  • Професионален  опит – не по-малък от 1 година в областта на здравните  дейности;
  • Да познават нормативната уредба в областта на  здравната грижа за деца;
  • Компютърна грамотност – Microsoft Office; Internet;

 

Забележка: За документ, удостоверяващ компютърна грамотност ще се считат и часовете по информационни технологии/информатика от дипломата за завършено образование.

 

ЩЕ СЕ СЧИТА ЗА ПРЕДИМСТВО:

  • Практически опит в работа с деца с увреждания и техните семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието или социалното включване на деца и семейства в риск;
  • Да познават спецификата на социалната работа с деца с увреждания и техните родители и др.
  • Да познават Методическото ръководство за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията”

 

  1. ДОКУМЕНТИ ЗА УЧАСТИЕ В ПОДБОРА НА ПЕРСОНАЛ:

 

  1. Заявление за кандидатстване за работа – по образец – Приложение 1;
  2. Професионална автобиография (CV) – по образец – Приложение 2;
  3. Декларация за обработка на личните данни на кандидата – по образец – Приложение 3;
  4. Декларация от кандидата, че не е поставен под запрещение, не е осъждан, не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността за която кандидатства – по образец – Приложение 4;
  5. Копия на документи, удостоверяващи трудов стаж и/или опит в съответната сфера;
  6. Копие от диплома за завършено образование;
  7. Копие на документ за самоличност;
  8. Други приложими документи /удостоверения, сертификати за преминати обучение и др./;

 

  1. ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ. СРОК И МЯСТО НА ПОДАВАНЕ

 

Документи се подават в 30 дневен срок, считано от 20.12.2016 г., в Център за административно обслужване на граждани на Община Плевен / адрес: гр. Плевен, пл. Възраждане № 4 /.

 

ВАЖНО! Документите с поставят в запечатан плик, на който трябва да бъде изписано име, адрес и телефон за връзка на кандидата, посочва се името на проекта, услугата и длъжността за която кандидатства. /напр. проект „Продължаване дейността на РЦРИУ – Плевен“, кандидат за длъжност ………………………….. в услугата „…………………………………………“/

При кандидатстване за повече от една длъжност, се представят отделни комплекти с документи за всяка позиция.

Всички документи, които трябва да бъдат подадени,  могат да бъдат изтеглени  от електронната страница на Община Плевен – www.pleven.bg.

 

  1. НАЧИН НА ИЗВЪРШВАНЕ НА ПОДБОРА

 

  • Със Заповед на Кмета на Община Плевен се сформира комисия, която да разгледа и оцени всички постъпили документи
  • До събеседване няма да се допускат кандидати, които не се представили всички изискуеми документи в срок, или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията
  • Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъдат обявени на електронната страница на Община Плевен
  • Комисията, назначена от Кмета на Община Плевен провежда събеседване с допуснатите кандидати с цел да се установят професионалните и личностни им качества.
  • Протоколът с резултатите от събеседването се обявява на електронната страница на Община Плевен 
  • С класираните на първо място кандидати се сключва срочен трудов договор

 

За допълнителна информация:

Тодор Еленков – Ръководител на проекта

Телефон за връзка:  064/881-314